fbpx

הפיקסל של פייסבוק שישנה לכם את הקמפיין

מהו פיקסל (Pixel)?
הפיקסל של פייסבוק הוא פיסת קוד אשר מוטמעת באתר אינטרנט שמחוץ לפייסבוק.
הפיקסל חשוב בעיקר כאשר אנחנו מעבירים גולשים לאתר חיצוני כדי שיציג לנו את מידע על הלקוחות שעברו מעמוד הפייסבוק שלנו לאתר. כאשר אנחנו מבצעים קמפיין מפייסבוק ללא הפיקסל אנחנו מפספסים את כל המידע על הלקוחות מרגע יציאתם מהפייסבוק ועד לכניסתם לאתר.

חשוב להבין,
ברגע שפייסבוק העביר את האנשים מעמוד הפייסבוק לאתר הוא ביצע את משימתו בהצלחה. פייסבוק לא יכול לדעת (כי אין פיקסל), אם אתם לקוחות שעברו לאתר (דרך עמוד הפייסבוק), השאירו פרטים או הוסיפו לעגלה.

לעומת זאת, אם יש לנו פיקסל תקין באתר, פייסבוק יודע מי באמת השאיר פרטים או ביצע פעולה כזו או אחרת. כאשר אנחנו עושים קמפיין "המרות" (פייסבוק יחפש את הפעולה שנעשות מחוץ לאתר האינטרנט ושהלקוח יחזור עם מה שבאמת ביקשנו מפייסבוק), בהתחשב בזה שיש לנו פיקסל באתר, אנחנו בעצם מבקשים מפייסבוק למצוא לנו אנשים שמתנהגים בצורה דומה לאותם אנשים שכבר נכנסו לאתר.

איך מטמיעים את הפיקסל?
1. נכנסים ל"מנהל המודעות" שלכם
2. לוחצים על על "Events Manager"
3. לוחצים על ה+ בצבע הירוק (Connect date Source​) ובוחרים באופציה של אתר (Web)
4. בוחרים לפיקסל שם ומוסיפים את הURL (כתובת) של האתר (www.noiberrebi.co.il) ולוחצים Continue
5. העתיקו את הקוד והטמיעו באתר שלכם

איך יודעים אם הפיקסל הוטמע כראוי?
השתמשו בתוסף כרום (Pixel Helper).
לאחר התקנת התוסף תיכנסו לאתר ובצד שמאל למעלה בשורת הURL תוכלו לראות שהתוסף הותקן כראוי.

האם המאמר עזר לך?

לחצ/י כדי לדרג!

דירוג ממוצע 5 / 5. ספירת הצבעה: 1

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב print
Print

הצטרפו לניוזלטר שלי

נשבע שאני לא חופר :)

יש פה עוד כמה טובים