fbpx

3 טכניקות לחזק ימים חלשים ולמשוך לקוחות

ימים חלשים.
אל תדאגו, אתם לא לבד.

מדובר על נקודה כואבת וידועה אצל כל עסקי המזון בארץ ובעולם, שם הימים החלשים משתנים. בישראל, הימים האיטיים ביותר של השבוע הם ימי ראשון ושני, כאשר שעות הבוקר והצהריים המוקדמות הן השעות הפחות רווחיות בשבוע.
*ישנים עסקים שימי ראשון לא בהכרח חלשים אלא דווקא חזקים מכל מיני סיבות, בעיקר מיקום.

על מנת לקבל פרספקטיבה, ניתן קודם כל להבין שימים חלשים הם חלק בלתי נפרד מניהול עסק מזון. אני לא מכיר המון עסקים, בטח לא בישראל, שמלאים בכל שעות היום כל יום.

כדי להוריד את הפאניקה מעט, כי אני שומע המון אנשים שלחוצים מהנושא, רשמתי 4 טכניקות רלוונטיות לייעול והגדלת הלקוחות בשעות ובימים הללו:

  1. שיתוף פעולה –
    תייצרו שיתופי פעולה עם עסקים, אפליקציות או ארגונים מקומיים אחרים בימים שאתם יודעים שהם חלשים. שיתוף פעולה יכול לייצר תוכן מגניב וחדש לעסק, קהל לקוחות שלא בהכרח היה מגיע ובנוסף גם תוכן נוסף לרשתות החברתיות או לתקציב השיווק שלכם.
  2. דוא"ל –
    אני מאד מאמין בשיווק באמצעות מיילים. אם יש לעסק שלכם יש דאטה מוכן עם קהל יעד ברור שכבר היה או רוצה להיות חלק מהעסק שלכם, תשלחו לו מיילים עם תמריץ. תספרו על הפעילות של העסק. את המיילים תשלחו לקהל באותה השעה והיום שאתם רוצים לחזק.
    אני מאמין שתדירות המיילים צריכה להיות אחת לחודש/פעמיים בחודש, תלוי בעסק. בתוכן המייל תספרו על מנה חדשה, אירוע מעניין או שיתוף פעולה שאתם עושים בשעות הללו. חשוב שהמייל יהיה עם תוכן ברור, קריא, נקי ובשפה הגרפית שלכם, כך שיהיה קל יותר לקלוט שמדובר בכם.
    טיפ קטן – שימו לב שיש תמונה ברורה בצד המייל ובכותרת. תהיו יצירתיים כך שאחוז פתיחת המייל יגדל.
  3.  משלוחים וTA –
    תדאגו שאתר ההזמנות או האפליקציה נוחים, נגישים ופשוטים להזמנה.
    תשמרו על קווים גרפים אחידים וכמו כן, תדאגו שהמבצעים בימים החלשים יהיו בפרונט, כך הסיכוי למכירות והגדלת הכנסות בדרך זו תגדל.

    שעות חלשות הן זמן נהדר לארגון העובדים, שמירה על כללים, ארגון וסדר והכי חשוב, לנשום, להירגע ולאכול משהו.
    זה אמנם נשמע ברור, אך זו נקודה שהמון מסעדנים שוכחים במהלך היום שלהם.

האם המאמר עזר לך?

לחצ/י כדי לדרג!

דירוג ממוצע 5 / 5. ספירת הצבעה: 1

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב print
Print

הצטרפו לניוזלטר שלי

נשבע שאני לא חופר :)

יש פה עוד כמה טובים