fbpx

הדרך ליצור שירות ייחודי וקצת מעבר במסעדה

המושג שירות מעלה לנו המון סיטואציות שאנחנו חווים במהלך החיים ולעיתים במהלך התקופה האחרונה.
האמת היא ששירות מתבטא בכל התחומים שאנחנו פוגשים ביום יום.

חוויית משתמש נוחה בפלאפון, שירות לקוחות נעים ומסודר מנציגת סלולר ולא תאמינו, אפילו "בוקר טוב" של הכרטיסנית ברכבת ב6:30 בבוקר. אין לה מושג כמה היא שיפרה את הבוקר של כמה וכמה נוסעים.

שירות עבורי זה כשאדם א' מצליח לשפר את המצב של אדם ב' מבלי שהוא מרגיש שזה נעשה. השיפור מתבטא בעיקר ביצירת אווירה נעימה ביניהם.

חשוב לזכור – כל אחד יודע לתת שירות בדרך שלו ובייחודיות שלו.

הדרך הטובה ביותר להעניק שירות שהוא טיפה מעבר מתבטאת בארבע נקודות עיקריות:

// יצירת קשר אישי עם הלקוח –  הלקוח לא זקוק ליותר מחצי מבט כדי לקבל את כל מה שיצטרך. השיחה שלכם מתחילה באיזה סוג שתייה הוא ישתה ונגמרת בזה שאתם יודעים את שמות ילדיו והיכן הוא נוהג לבלות.

// חיוך כמושא להצלחה – החיוך גורם לשירות להשתפר. יותר נעים לנו כבני אדם להיכנס למסעדה שהעובדים בה מחייכים.

// שיפור חווית הלקוח – להציג בפני הלקוח את כל מה שיש למסעדה להעניק ולהיות חדים על סוג הלקוח שיושב מולכם. ממש להיות השליחים של המסעדה של עצמכם.

//  פרידה – הפרידה מהלקוחות חשובה, לקוח שמודים לו על הגעתו זוכר אתכם לטובה.

דוגמאות ליצירת שירות מעבר במסעדה שלכם:

–  הצעת אריזה של מזון שנשאר בשולחן
  הגשת קנקן מים בליווי הקינוח
  התייחסות ללקוח קבוע, לתת לו להרגיש שאתם יודעים שהוא מבלה הרבה במסעדה שלכם
  סימון כיוון השירותים לפני שתשאלו היכן הם

תודעת שירות גבוהה היא הגורם מספר אחד לחזרה של לקוחות אל המסעדה שלכם!

האם המאמר עזר לך?

לחצ/י כדי לדרג!

דירוג ממוצע 5 / 5. ספירת הצבעה: 1

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב print
Print

הצטרפו לניוזלטר שלי

נשבע שאני לא חופר :)

יש פה עוד כמה טובים