fbpx

פידבק אישי כתנאי להצלחה

הסרויס עוד רגע מתחיל, המטבח מוכן, הצוות תודרך, המסעדה נקייה ומוכנה לכניסתו של הלקוח. אין לדעת מי הלקוח שיכנס אבל קל לדעת שמדובר בלקוח שונה ומיוחד.

זה הלקוח של שנת *2020*
שנת 2020 תציג בפנינו מראה מאד ברורה להתנהגות צרכנים ברשתות החברתיות. הלקוח של היום מבין, מכיר, לומד, יודע ודורש יותר, והמסעדנים צריכים להעמיד סטנדרטים גבוהים במטרה לרצות אותו.

במה זה מתבטא?
לקוח ביקר אצלכם בעסק ולא נהנה? הרגיש שהמחיר לתמורה לא שווה? סביר שתראו נוטיפיקיישן בזמן הקרוב.
הלקוח רשאי לגשת ללפטופ האישי שלו ולרשום ביקורת (לעיתים גם לדרג) בקבוצות פייסבוק עם מספר רב של חברים, מה שגורם לפגיעה ישירה בשם הטוב של העסק שלכם, בין אם מוצדק ובין אם לא.
הלקוח כבר לחץ על הכפתור ושיחרר את הפוסט לעולם המדיה, שידוע בתור עולם שפרסום בו עלול להתקלח כמו אש בשדה קוצים.

מה עם ההשלכות?
ההשלכות יכולות להיות דורסניות וכואבות גם יחד.
כבעל עסק, לא משנה באיזה תחום, אתה חשוף לביקורות, דעות ואמירות של מספר רב של אנשים. הביקורות מגיעות מאנשים שלאו דווקא עובדים או מתעסקים בתחום שלך בצורה מקצועית. אי אפשר להתעלם מביקורות, הן בכל מקום ולעיתים מתבצעות בדרכים שגורמות לך לשבור את הכלים ולא להבין מדוע הלקוח לא נהנה כמו שציפית, תרגלת, לימדת, הסברת והכנת את עצמך.

יש לזכור, מסעדה ממוצעת מעמידה סרוויס של *לפחות* 15 חברי צוות החל משוטפי כלים, טבחים, מלצרים, ברמנים, צ'קרים, מארחות, מנהלים ועוד.

השאלות שחוזרות על עצמן:
מהי הדרך לבקר את רמת צוות העובדים?
אז קודם תשאל את עצמך, מתי בפעם האחרונה הצגת בפניהם את התפוקה (ששווה לך המון כסף) בסרוויס לפרטי פרטים? האם אתה באמת יודע איך הם מתנהלים מול הלקוחות?
אל תפספסו את הנקודה הזו, פידבק חודשי עתיד ליצור אחידות בין העובדים, דריכות וחשוב מכך, בקרה ברורה ומלמדת.

חשיבות הבקרה עולה בקנה מידה ישיר עם כל הדגשים והמטרות של כל מסעדן. אין ספק שהעובדים הם המשאב הכי יקר שלכם, תשמרו עליהם חדים.

העובדים הללו הם הפנים, השיווק, הפרסום ואנשי המכירות שלך. תשקיע בהם ותרצה שיצליחו וילמדו כמה שיותר.

האם המאמר עזר לך?

לחצ/י כדי לדרג!

דירוג ממוצע 5 / 5. ספירת הצבעה: 1

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב print
Print

הצטרפו לניוזלטר שלי

נשבע שאני לא חופר :)

יש פה עוד כמה טובים